Wiązanka ślubna w modnym fiolecie

sobota, 20 września 2008


Fiolet to najmodniejszy kolor najbliższego sezonu jesienno-zimowego. Na sklepowych półkach pojawia się coraz więcej ubrań w różnych odcieniach fioletu i...bardzo dobrze! To piękny kolor, więc może warto i bukiet ślubny skomponować z kwiatów w tym wyjątkowym kolorze? Jeśli jesteś osobą, która lubi "być na czasie" warto pomyśleć o wiązance ślubnej w modnym fioletowym kolorze, a na pewno jest w czym wybierać - zarówno jeśli chodzi o gatunki kwiatów, jak i o odcień fioletu.

5 komentarze:

angelica pisze...

piękny bukiet! właśnie taki się zdecydowałam mieć w moim dniu ślubu: 6 czerwca 2009! Mam jednak problem ze znalezieniem kwiaciarni która mi udostępni róże o takim kolorze: lawendowym.... Byłam w czerech kwiaciarniach i mi odmówiły!

patrixa21 pisze...

mi również sie podoba ale rzeczywiscie moze byc problem z różami o takim kolorze.

ninablue pisze...

niestety bardzo rzadko zdarzaja sie róże w odcieniu fioletu a w tym bukiecie sa cantadescie i tulipany. jeśli moge doradzic to najbardziej zbliżonym odcieniem jest róża o nazwie ocean song jest to róza w odcieniu bladofioletowym i przepięknie harmonizuje z fioletowo-purpurową cantadeskią.

wlacia pisze...

a czy to nie są tulipany?

emi pisze...

W drugim bukiecie są cantadescie i tulipany

 
Bukiety ślubne - by Templates para novo blogger