Ślubna kaskada storczyków

wtorek, 22 lutego 2011


Dzisiaj prezentuję - moim zdaniem - przepiękną ślubną wiązankę kaskadową, wykonaną ze storczyków, których jest tu po prostu mnóstwo! Ta wiązanka ma naprawde spore rozmary, ale mimo to wydaje się niezwykle lekka, a to dzięki zwiwenym piórkowym i tiulowym ozdobom.


Taka wiązanka ślubna pasuje przede wszystkim do prostych, skromnych sukienek, gdyż i tak to raczej ona będzie w centrum zainteresowania wśród ślubnych elementów Panny Młodej. Ciekawie prezentuje się na tle sukienek rozszerzanych u dołu, tzw. syrenek.

4 komentarze:

Mateusz pisze...

Hej, bardzo podobają mi się Twoje wpisy o kwiatach! Ja też mam kilka ciekawych artykułów na swoim blogu tutaj - http://naszekwiatki.blogspot.com/

Sylwia pisze...

Jaki jest orientacyjny koszt takiego bukietu? Bardzo mi się podoba. I czy pasowałby do krótkiej sukienki, lekko rozszerzanej (takiej do kolan?)

Anonimowy pisze...

ja bede miec taki bukiet kosztuje 400zl

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
 
Bukiety ślubne - by Templates para novo blogger