Mowa kwiatów

piątek, 6 lipca 2007

Często słyszymy coś na temat mowy kwiatów. Szczególnie skupiamy się na tym zwłaszcza gdy dostajemy kwiaty od nieznajomego, mało znanego chłopaka lub takiego do którego coś czujemy, ale nie wiemy tak naprawdę co on o nas myśli, jakie ma zamiary i co podarowane kwiaty mają oznaczać. Jednak, może również przy wyborze kwiatów do bukietu ślubnego lepiej wiedzieć jak niektórzy mogą interpretować to co trzymamy w dłoniach przed ołtarzem:)

Zobacz co mówią kwiaty:

Aster - uszczęśliwiasz mnie każdego dnia.
Bez -
ofiaruję Ci swoją szczerą przyjaźń.
Bratek -
myślę o Tobie, czekam na jakiś znak .
Chaber -
nie mam odwagi, żeby porozmawiać z Tobą.
Chryzantema białą - s
tara miłość nie rdzewieje.
Chryzantema żółta -
już Ci nie ufam.
Dalia -
dlaczego mnie odrzucasz?
Fiołek -
oznacza skromność.
Frezja -
uznanie i radość.
Goździk -
kocham Cię, naprawdę!
Goździk biały -
moje uczucia są szczere.
Goździk czerwony -
gorące podziękowania.
Goździki (wielobarwny bukiet) -
oznaka odmowy.
Groszek -
tęsknię za Tobą- szkoda, że bez wzajemności.
Hiacynt -
żyję dla Ciebie, ale jak mnie odrzucisz nie będę płakać .
Irys -
uwierz mi proszę!
Jaskier -
Ty niewdzięcznico!
Jaśmin -
czy zechcesz być kiedyś moja naprawdę?
Jemioła -
zrobię wszystko, żeby Cię zdobyć!
Kaczeniec -
smutno mi bez Ciebie.
Kaktus -
ostrzeżenie.
Kalina - n
ie mogę się doczekać, kiedy mnie pocałujesz.
Koniczyna -
może z innym będziesz szczęśliwsza?
Konwalia -
jesteś piękna.
Krokus -
oznacza radość.
Lewkonia -
jeśli mnie nie chcesz, to po prostu powiedz.
Lilia -
mam wobec Ciebie poważne zamiary.
Lwie paszcze -
zwróć na mnie uwagę.
Mak -
zapomnijmy o nieporozumieniach.
Malwa -
potrzebujemy spokoju.
Margerytka -
Jesteś najpiękniejsza!
Mieczyk -
będę walczyć o Ciebie.
Mięta -
będę Cię miło wspominać.
Nagietek -
chcę zasnąć w Twoich ramionach.
Narcyz - nie masz serca!
Niezapominajka -
chcę być zawsze obok Ciebie.
Pelargonia -
pragnę, abyś była szczęśliwa.
Pierwiosnek -
czeka nas wspaniałe uczucie.
Piwonia -
rozchmurz się, nie bądź taka nieufna.
Prymula -
nie bądź nieśmiała.
Róża biała -
wiem, że jesteś warta mojej miłości.
Róża czerwona - Kocham Cię ponad wszystko!
Róża żółta -
odwzajemnij moją miłość.
Stokrotka - jak dobrze jest być przy Tobie.
Storczyk - oznacza zmysłowość.
Tulipan - cieszę się, jak Cię widzę.
Żonkil -
pożera mnie zazdrość!

0 komentarze:

 
Bukiety ślubne - by Templates para novo blogger